Benvenuti à i nostri siti web!

Chì sò i trattamenti termichi di i metalli

U trattamentu termale di metalli hè unu di i prucessi impurtanti in a fabricazione meccanica.In cunfrontu cù l'altri prucessi di trasfurmazioni, u trattamentu termale generalmente ùn cambia micca a forma è a cumpusizioni chimica generale di u pezzu di travagliu, ma cambia a microstruttura in a pezza o a cumpusizioni chimica di a superficia di u travagliu.Per ghjunghje u scopu di dà o di migliurà a prestazione di u travagliu.

U prucessu di trattamentu termale generalmente include trè prucessi, riscaldamentu, preservazione di u calore è rinfrescante.Calchì volta ci sò solu dui prucessi, riscaldamentu è rinfrescante.Sti prucessi sò interconnessi è ùn ponu esse interrotti.

A temperatura di riscaldamentu hè unu di i parametri impurtanti di u prucessu di trattamentu termale.A selezzione è u cuntrollu di a temperatura di riscaldamentu sò i prublemi principali per assicurà a qualità di u trattamentu termale.

U rinfrescante hè ancu un passu indispensabile in u prucessu di trattamentu termale.U metudu di rinfrescante varieghja cù diversi prucessi, principarmenti cuntrullà a velocità di rinfrescante.


Tempu di post: 09-09-2022