Benvenuti à i nostri siti web!

A diffarenza trà a valvola a sfera flottante è a valvola a sfera montata in trunnion

1. Apparizione

1.1.A valvula di sfera flottante è a valvola di sfera muntata in trunnion sò sempre faciuli di distingue in l'apparenza.Se u corpu di a vàlvula hà un fustu fissu più bassu, deve esse una valvola di sfera muntata in trunnion.(Pudete riferite à l'apparizione di a valvola di bola da RXVAL Valves).

1.2.Se ci hè una valvula di grassu nantu à u corpu di a valvola di sfera, hè basicamente una valvola di sfera muntata in u trunnion.

Ma u reversu ùn hè micca veru.Ùn hè micca currettu avè una vàlvula di sfera flottante senza una valvola di grassu, perchè una piccula dimensione cum'è una valvola di sfera di 1″ 300LB montata in trunnion di solitu ùn hà micca una valvola di grassu.(Pudete riferite à l'apparizione di a valvola di bola RXVAL)

2. Principiu di travagliu

2.1 A bola di a valvula di bola flottante hà solu u troncu superiore, è a bola ùn hà micca un arbulu di sustegnu.Sutta l'azzione di a diferenza di pressione, a bola pò esse ligeramente spustata, per quessa hè chjamata valvola di bola flottante.

Ci hè ancu un fustu fissu à u fondu di a valvola di sfera muntata in trunnion, chì fissa a pusizione di a bola, per quessa ùn pò micca esse spustata, per quessa hè chjamata valvola di bola muntata in trunnion.

2.2 A bola di a valvula di bola flottante hè spustata per via di a pressione di u mediu, è hè strettamente attaccata à u sediu di a valvula per ottene u sealing.Hè necessariu di cunsiderà se u materiale di u sediu pò sustene a pressione di travagliu.

A bola di a valvola di bola muntata in u trunnion hè fissu, è u sediu hè mossa da a pressione di u mediu, è hè strettamente attaccatu à a bola per ottene u sealing.

3. Funzione è Using

3.1 A valvula di bola flottante hè adattata per a pressione media è bassa, è u diametru hè chjucu;a valvola di sfera muntata in u trunnion pò sustene à 2500LB, è a dimensione pò ghjunghje à 60 inch.Per esempiu, a valvola di sfera di grande diametru è d'alta pressione di RXVAL hè una valvola di sfera muntata in trunnion.

3.2 Valvula di sfera muntatu Trunnion pò rializà a funzione di doppia Blood and Bleed, mentri la valve di sfera flottante hè soprattuttu sigillo unidirezionale.A vàlvula di sfera muntata à u trunnion pò bluccà u mediu à l'estremità upstream è downstream à u stessu tempu.Quandu a pressione in a cavità di u corpu di a valvula hè più grande di a forza di stringhje di a molla di u sediu di a valvula, u sediu di a valvula serà imbuttatu apertu per liberà a pressione in a cavità per assicurà a sicurità.

3.3 Valve di sfera muntatu Trunnion di solitu hannu una vita più longa chè valvole sfera flottante.Sicondu u feedback di l'utilizatori, a valvula di bola fissa di RXVAL hè stata aduprata per 10 anni senza prublemi.

3.4 U torque di a valvola di sfera muntata in u trunnion hè più chjuca di quella di a valvola di sfera flottante, cusì l'operazione hè più risparmiu di travagliu.

3.5 A vàlvula di sfera muntata in trunnion sopra 4 inch hè furnuta cù una valvula di grassu di sediu, ma a valvola di bola flottante ùn hè micca.

3.6 U funziunamentu di sigillatura di a valvula di sfera muntata in u trunnion hè più affidabile: l'anellu di sigillatura di materiale unicu PTFE hè incrustatu in u sediu di a valvola d'acciaio inox, è l'estremità di a cuda di u sediu di a valvola di metallu hè furnita cù una molla per assicurà una forza di pre-tightening sufficiente. di l'anellu di sigillatura.A valvula cuntinueghja à assicurà una bona prestazione di sealing sottu l'azzione di a primavera.

3.7 A vàlvula di sfera muntata in trunnion hà una valvola di grassu, chì hà a funzione di injecting grassu di sigillatura quandu a valvula fuglia.

3.8 RXVAL amichevuli ricurdari, Sè lu valve sfera di u listessu spicificazioni, a valve sfera muntatu trunnion hè in generale più caru chè u valve sfera flottante.

Struttura di valvola a sfera flottante

Struttura di valvola a sfera flottante

Struttura di valvola a sfera montata su trunnion

Struttura di valvola a sfera montata su trunnion


Postu tempu: Jul-06-2022