Benvenuti à i nostri siti web!

Cumu Solute i Cracks Flange dopu a Saldatura

1. Perchè ci hè un cracks flange dopu a saldatura

In a pruduzzione di l'equipaggiu di cuntainer, quandu a flange in acciaio inox è u cilindru sò saldati, ci saranu cracke in u collu di a flange, micca à a saldatura.Chì ci hè?Perchè ci hè una situazione cusì?Prima di tuttu, analizzemu i motivi per i cracks caldi.

I cracks caldi sò cracks generati in a tappa d'alta temperatura durante u prucessu di rinfrescante di a saldatura, principarmenti in u metalu di saldatura, è una piccula quantità in l'area vicinu à a cucitura.Pò esse divisu in cracks di cristallizazione (solidificazione), cracks di liquefaction è cracks poligonali.I cracks cristallini sò u tipu più cumuni, principarmenti in i saldature di acciai di carbone chì cuntenenu più elementi di impurità (S, P, Si è C), acciai inossidabili austenitici monofasi, aluminiu è e so leghe è altre strutture saldate.I fatturi principali chì influenze sò u stress tensile di saldatura, u puntu di fusione bassu eutecticu (cumpusizioni chimica di u metalu di saldatura), u gradu di surriscaldamentu di l'articulazione saldata (processu).

图片1

2.How à evitari i Cracks Hot

A ghjudicà da e foto, l'acciaio inox 304 hà una forte plasticità.S'ellu hè una flange forgiata, i requisiti di u prucessu di saldatura sò relativamente sciolti, è in generale ùn sò micca causati crack.S'ellu hè un casting, sta situazione hè propensu à accade.Allora, in pratica, cumu evitemu i cracks in u pezzu di travagliu?E misure per riduce a tendenza di cracking caldu include:

1) Reduce u cuntenutu di elementi impurità cum'è S è P in u materiale.

2) Aumentà bè u rapportu Mn / S pò rimpiazzà Fe di l'eutectica di bassa fusione Fe-FeS per furmà MnS cun un puntu di fusione di 1620Co, migliurà cusì a resistenza di crack di a saldatura.

WC = 0,10 ~ 0,12%, WMn = 2,5% prima di travaglià

WC = 0,13 ~ 0,20%, WMn = 1,8% o menu hè efficace

WC = 0,21 ~ 0,23%, a gamma di influenza benefica di WMn hè più stretta.

3) Aduprà metudi di saldatura apprupriati è prucessi per cuntrullà l'input di energia di linea è riduce u surriscaldamentu di saldatura.

4) Aghjunghjite Ti, Mo, Nb o elementi di terra rara à u materiale di saldatura per inibisce u sviluppu di grani colonnari, raffinà i grani, è migliurà significativamente u rendiment.

VALVOLA A FARFALLA SANITARIA DIN EXTREMITA FILETTATA CON MANIGLIA MULTI POSIZIONI

Valvula a sfera sanitariahè lucidatu per dentro è fora.L'estremità di pinza permettenu un disassemblamentu faciule per pulisce, riparà o rimpiazzà e parti cum'è necessariu.
Valvula a sfera sanitariacù l'attuatore hè adupratu in l'industria di l'alimentariu è di e bevande, a birra, a raffineria di petroliu, l'industria cosmetica, farmaceutica è chimica per cuntrullà u flussu mediu.
A vàlvula di sfera sanitarie hè lucidata in l'internu è fora.
L'estremità di pinza permettenu un disassemblamentu faciule per pulisce, riparà o rimpiazzà e parti cum'è necessariu.
Discu cumpletamente machinatu è lucidatu
Muntamentu faciule di attuatori elettrici o pneumatici cù u standard di l'industria ISO5211 pad di muntatura diretta.
Tutti i materiali sò conformi à i requisiti FDA, USDA è 3-A

Leghjite più

VALVULA A FARFALLA SANITARIA SMS TERMINATA DI SALDATURA CON MANICOTTI

U corpu è u discu di a valvula di farfalla Sanitariasò custruiti cù un prucessu di tornu CNC d'alta precisione.
● Valve di farfalla sanitarie sò compacti, ligeri, è utilizanu una cumpusizioni simplice cù solu uni pochi cumpunenti.
● Utilizà una valvola di farfalla hè simplice è cunvene;
● U discu solu bisognu di rotà 90 ° per pudè apre è chjude rapidamente è furnisce caratteristiche di cuntrollu di fluidu affidabile.
● U valve farfalla Sanità hà dui tipi di sigilli - un sigillo balisticu è un sigillo di metallu.
● Una valvula di segellu elasticu pò esse incruciata in u corpu di a valvula o attaccata à u discu intornu.

Leghjite più

VALVULA A FARFALLA SANITARIA SMS EXTREMITA FILETTATA CON MANIGLIA MULTI POSIZIONI

Uvalvola a farfallahè pensatu per a trasfurmazioni di l'alimentariu è di e bevande, i prudutti chimichi, l'applicazioni di fluidi industriali.
Discu cumpletamente machinatu è lucidatu
100% inspeccionatu

Valvole a farfalla sanitarie in acciaio inoxpò esse apertu automaticamente attraversu l'attuatore o manualmente cù manicu.
U manicu blocca i valvole a farfalla igienica in a pusizioni "aperta" o "chiusa", certamente ci sò altre pusizioni dispunibili.
L'attuatore spinge u pistone di u muvimentu assiale in 90 gradi in modu chì cuntrola e valvole a farfalla di sanità.

Leghjite più

DN25 VALVOLA A FARFALLA SANITARIA FINE CLAMP

U corpu è u discu di uValvula a farfalla sanitariasò custruiti cù un prucessu di tornu CNC d'alta precisione.

Valvole a farfalla sanitariesò compacti, ligeri, è utilizate una cumpusizioni simplice cù solu uni pochi cumpunenti.
Utilizà una valvula di farfalla hè simplice è còmuda;u discu solu deve rotà 90 ° per pudè apre è chjude rapidamente è furnisce caratteristiche di cuntrollu di fluidu affidabile.
Una valvula a farfalla pneumatica di salute deve mantene una pusizioni cumpletamente aperta, u grossu di u discu furnisce u flussu mediu à traversu u corpu di a valvula, è cusì a caduta di pressione causata da a valvula chjuca hà boni caratteristiche di cuntrollu di flussu.
UValvula a farfalla sanitariahà dui tipi di sigilli - un sigillo balisticu è un sigillo metallicu.Una valvula di segellu elasticu pò esse incruciata in u corpu di a valvula o attaccata à u discu intornu.

Leghjite più

Wenzhou Ruixin Valve Co., Ltd.

Eccu più prudutti per voi di sceglie


Tempu di Postu: Set-03-2022