Benvenuti à i nostri siti web!

Cumu fà e prucedure di mantenimentu di a valvula API Gate

1. Valve disintegrazione
1.1 Eliminate i bulloni di fissazione di u quadru superiore di u bonet, svitate i dadi di i quattru bulloni nantu à u bonet di elevazione, girate u nut di valvola in senso antiorario per fà u quadru di valvula separatu da u corpu di valvola, è dopu aduprà un strumentu di elevazione per alzà. u quadru è mette lu.à u locu adattatu.A parte di a noce di stem hè da esse disassemblata per l'ispezione.
1.2 Pigliate l'anellu di rete à l'anellu di sigillatura di u corpu di a valvula, è pressu u bonet cù un strumentu speciale per creà un spaziu trà a tappa di a valvula è l'anellu.Allora pigliate u quadru quadru in sezzioni.Infine, alzà u coperchiu di a valvula inseme cù u stelo di a valvola è u discu di a valvula fora di u corpu di a valvula cù un strumentu di elevazione.In u situ di mantenimentu, fate attenzione à prevene i danni à a superficia di l'articulazione di u discu di a valvola.
1.3 Pulite l'internu di u corpu di a valvula, verificate a cundizione di a superficia di a ghjunta di u sediu di a valvola, è determina u metudu di mantenimentu.Coperta a vàlvula disassemblata cù una tappa o tappa speciale, è fate un segellu.
1.4 Allentate i bulloni di a cerniera di a scatula di imbottitura nantu à u bonnet.A glàndula di imballaggio hè alluntanata è u tippu di a valvula hè svitatu.
1.5 Disassemble i splints superiore è inferjuri di u quadru di discu, pigliate i dischi di manca è di diritta, è mantene e so cime universali internu è i gaskets.Misura u spessore tutale di a guarnizione è registrala.

2 Riparazione di diverse parti di a valvola API Gate:
2.1 A superficia cumuna di u sediu di a valvula di a porta deve esse macinata cù un strumentu di macinazione speciale (pistola di grinding, etc.).A macinazione pò aduprà sabbia abrasiva o tela smeriglio.U metudu hè ancu da grossu à fine, è infine pulitu.
2.2 A superficia joint di u discu di valvula pò esse macinata da a manu o di una macinatrice.Se ci sò foschi profondi o grooves nantu à a superficia, pò esse mandatu à un tornu o grinder per u microprocessamentu, è pò esse pulitu dopu à u nivellu.
2.3 Pulite u coperchiu di a valvula è l'imballaggio di sigillatura, sguassate a ruggine nantu à i muri interni è esterni di l'anellu di pressione di l'imballaggio, in modu chì l'anellu di pressione di l'imballu pò esse inseritu bè in a parti suprana di a valvola, chì hè cunvenutu per pressu l'imballaggio di sigillatura. .
2.4 Pulite l'imballaggio in a scatula di ripienu di a valvola, verificate se l'anellu di u sediu di l'imballaggio internu hè in boni cundizioni, a distanza trà u foru internu è a barra di taglio deve risponde à i requisiti, è ùn deve esse micca imbulighjate trà l'anellu esterno è u muru internu di a scatula.
2.5 Pulite a ruggine nantu à a glàndula di imballaggio è a piastra di pressione, è a superficia deve esse pulita è intacta.U spaziu trà u pirtusu internu di a glandula è a verra di taglio deve risponde à i requisiti, è u muru esternu è u filler deve risponde à i requisiti.
A scatula di materiale deve esse libera di marmellate, altrimenti deve esse riparatu.
2.6 Allentate u bullone di a cerniera.Verificate chì a parte di u filu deve esse intacta è a nut deve esse intacta.Pò esse ligeramente avvitatu à a radica di u bolt cù a manu, è u pin deve esse rotatu flexiblemente.
2.7 Pulite a ruggine nantu à a superficia di a valvula, verificate s'ellu hè curvatu o micca, è allisate si ne necessariu.A parte di u filu trapezoidale deve esse intactu, senza rotture è danni, è esse rivestite cù u polu di piombu dopu a pulizia.
2.8 Pulite l'anellu quadruple, a superficia deve esse liscia.E superfici piatte ùn deve micca esse bavate o ricci.
2.9 Tutti i bulloni di fastening deve esse puliti, a noce deve esse cumpleta è flessibile, è a parte di filu deve esse rivestita cù u polu di piombu.

2.10 Pulite u dado di stelo è i cuscinetti interni:
①Elimine u dado di serratura di l'asta di valvola è a vite di fissazione di l'alloghju, è svitate a vite di serratura in u sensu antiorariu.
②Scaccià u dadu di a valvola, u cuscinettu, a molla di discu, è pulite cù kerosene.Verificate se u cuscinettu gira liberamente è se a molla di discu hè crackata.
③Pulisate u dadu di a valvola, verificate se u filu trapezoidale di a boccola interna hè in boni cundizioni, è a vite di fissazione cù a cunchiglia deve esse ferma è affidabile.L'usura di u bushing deve risponde à i requisiti, altrimenti deve esse rimpiazzatu.
④ Rivestite u cuscinettu cù burro è mette in a noce di stem.E molle di discu sò assemblate cum'è necessariu è rimontate in sequenza.Infine, chjappà cù a noce di serratura, è poi fissate fermamente cù a vite.

3 Assemblage di a valvola di gate
3.1 Installa i dischi qualificati di valvola sinistra è destra nantu à l'anellu di clamp di valve stem è fissate cù i splints superiore è inferiore.L'internu deve esse messu in a cima universale, è a gasket d'ajustamentu deve esse aghjuntu secondu e cundizioni di mantenimentu.
3.2 Inserite a valvula inseme cù u discu di a valvula in u sediu di a valvula per l'ispezione di prova.Dopu chì u discu di a valvola è a superficia di sigillatura di a valvola sò tutte in cuntattu, assicuratevi chì a superficia di sigillatura di a valvola hè più altu ch'è a superficia di sigillatura di a valvola è risponde à i requisiti di qualità.Altrimenti, a cima universale deve esse aghjustata.Aghjustate u gruixu di a guarnizione finu à ch'ellu hè adattatu, è sigillallu cù una guarnizione senza ritornu per impediscenu di cascà.
3.3 Pulite u corpu di a valvula, pulite u sediu è u discu di a valvula.Allora mette u stelo di a valvula inseme cù u discu di a valvula in u sediu di a valvula, è installate a tappa di a valvula.
3.4 Installa l'imballaggio di sigillatura à a parte autosigillante di u bonet cum'è necessariu.A specificazione di imballaggio è u numeru di giri deve risponde à u standard di qualità.
3.5 Assemblate l'anelli quadruple in sequenza, è aduprate l'anellu di ritenzione per mantene per impediscenu di cascà, è stringhje a noce di u bullone di elevazione di u bonnet.
3.6 Riempite l'imbottitura di sigillatura di a valvola cù l'imballaggio in cunfurmità cù i requisiti, mette in a glàndula di materiale è a piastra di pressione, è verificate strettu cù a vite di cerniera.
3.7 Reinstall the valve cover frame, rotate u datu di a valvola superiore per fà u quadru falà nantu à u corpu di valvula, è attachete cù bulloni di cunnessione per impediscenu di cascà.
3.8 Installa u dispusitivu di azzione elettrica di a valvula;u filu superiore di a parte di cunnessione deve esse strettu per impediscenu di caduta, è pruvate manualmente se l'interruttore di a valvula hè flexible.
3.9 I segni di valvula sò chjaru, intactu è currettu.I registri di mantenimentu sò cumpleti è chjaru;è l'accettazione hè qualificata.
3.10 L'insulation of pipes and valves hè cumpletu, è u situ di mantenimentu hè pulitu.

Standard di qualità di mantenimentu di a valvola di porta
1 corpu di valvula:
1.1 U corpu di a valvula deve esse liberu di difetti cum'è blisters, cracks è scouring, è deve esse trattatu in tempu dopu a scuperta.
1.2 Ùn deve esse micca detritu in u corpu di a valvula è a pipeline, è l'ingressu è l'outlet deve esse senza obstruzioni.
1.3 U plug in u fondu di u corpu di a valvula deve assicurà un sealing affidabile è senza fuga.

2 Stem:
2.1 A curvatura di u gambo di a valvula ùn deve esse più grande di 1/1000 di a longa durata, altrimenti deve esse dritta o rimpiazzata.
2.2 A parte di u filu trapezoidale di u troncu di a valvula deve esse in bona cundizione, senza difetti, cum'è rottu o snapped, è a quantità di usu ùn deve esse più di 1/3 di u gruixu di u filu trapezoidale.
2.3 A superficia hè liscia è liscia di ruggine, è ùn deve esse micca corrusione flaky è delamination di a superficia in a parte di cuntattu cù u sigillo di imballaggio.Se a prufundità di u puntu di corrosione uniforme hè più di 0,25 mm, deve esse rimpiazzata.A finitura deve esse garantita per esse sopra ▽6.
2.4 U filu di cunnessione deve esse intactu, è u pin deve esse fissatu in modu affidabile.
2.5 Dopu chì u bastone di taglio è u nut di tagliu sò cumminati, duveranu rotate flexiblely, è ùn ci sarà micca jamming in tuttu u colpu.U filu deve esse rivestitu cù u polu di piombu per a lubricazione è a prutezzione.

3 sigilli di imballaggio:
3.1 A pressione è a temperatura di l'imballu utilizatu duveranu risponde à i requisiti di a valvula media, è u pruduttu deve esse accumpagnatu da un certificatu o identificazione di prova necessaria.
3.2 E specificazioni di imballaggio duveranu risponde à i requisiti di dimensione di a scatula di sigillatura, è ùn deve esse rimpiazzate da imballaggi oversized o undersized.L'altezza di l'imballu deve cunfurmà à a dimensione di a valvula.
esigenze inch, è deve lascià un margine termale.
3.3 L'interfaccia di imballaggio deve esse tagliata in una forma obliqua cù un angolo di 45 °.L'articuli di ogni anellu duveranu esse scavalcati da 90 ° -180 °.A durata di l'imballu dopu à u tagliu deve esse apprupriatu, è ùn deve esse micca spaziu o superposizione à l'interfaccia posta in u stuffing box.
3.4 L'anellu di u sediu di l'imballaggio è a glàndula di imballaggio deve esse in boni cundizioni senza ruggine, l'internu di a scatula di imballaggio deve esse pulita è liscia, a distanza trà a barra di a porta è l'anellu di u sediu deve esse 0,1-0,3 mm, è u massimu deve esse. micca più di 0,5 mm.A distanza trà u muru internu di a scatula di stuffing hè 0,2-0,3 mm, è u massimu ùn hè micca più di 0,5 mm.
3.5 Dopu chì i bulloni di cerniere sò stretti, a piastra di pressione deve esse mantenuta piatta è a forza di stringhje hè uniforme.A glàndula di imballaggio è u pirtusu internu di a piastra di pressione deve esse coherente cù a liberazione intornu à u troncu di a valvula.A glàndula di imballaggio pressata in a camera di imballaggio deve esse 1/3 di a so dimensione d'altezza.

4 Superficie di tenuta di a valvola API:
4.1 Dopu à u mantenimentu, u discu di a valvula è a superficia di sigillatura di u sediu di a valvula deve esse libera di spots è grooves, a parte di cuntattu deve esse più di 2/3 di l'apertura di a valvola, è a superficia di a superficia deve ghjunghje à ▽10 o più.
4.2 Assemblate u discu di a valvula di prova.Dopu chì u discu di a valvula hè inseritu in u sediu di a valvula, assicuratevi chì u core di a valvula hè 5-7 mm più altu ch'è u sediu di a valvula per assicurà a chiusura stretta.
4.3 Quandu si assemblanu i dischi di valvola di manca è di diritta, l'autoajustamentu deve esse flexible, è u dispusitivu anti-dropping deve esse intactu è affidabile.

5 Noci di Stem:
5.1 U filu internu di u bushing deve esse in boni cundizioni, è ùn deve esse micca fibbie rotte o aleatorii, è a fissazione cù a carcassa esterna deve esse affidabile è libera di looseness.
5.2 Tutte e parti di cuscinetti duveranu esse in boni cundizioni è rotate flexiblely.Ùn ci sò micca cracks, rust, peddi pisanti è altri difetti nantu à a superficia di a giacca internu è e boli d'acciaio.
5.3 A molla di discu deve esse libera di cracke è deformazione, altrimenti deve esse rimpiazzata.3.5.4 I viti di fissazione nantu à a superficia di a noce di serratura ùn deve esse micca alluntanatu.A noce di stem gira in modu flessibile, è a liberazione assiale hè garantita ma micca più grande di 0,35 mm.


Tempu di pubblicazione: 03-06-2019