Benvenuti à i nostri siti web!

Differenza trà a Valvula di Rete di Swing è a Valvula di Rete di Lift

I vàlvule di cuntrollu sò valvule automatiche chì si apre cù u flussu avanti è chjude cù u flussu inversu.

A pressione di u fluidu chì passa per un sistema apre a valvula, mentre chì ogni inversione di flussu chjuderà a valvula.U funziunamentu esatta varierà secondu u tipu di mecanismu di valvula di cuntrollu.Tipi più cumuna di valves Check sò swing, lift (pistoni è balla), farfalla, stop è tilting-disk.

Quì u fabricatore RXVAL presenta a sfarenza trà a Valvula di Rete Swing è a Valvula di Rete Lift.

nutizie (1)
nutizie (2)

Valve de contrôle à bascule
Un basculante basculante Valvula di cuntrollu hè custituita da un corpu di valvola, un bonnet, è un discu chì hè cunnessu à una cerniera.U discu swings luntanu da u valve-sede per permette u flussu in a direzzione avanti, è torna à valve-sede quandu u flussu upstream hè firmatu, per impediscenu back-flow.

U discu in una vàlvula di cuntrollu di tippu basculante ùn hè micca guidatu cumu si apre o si chjude cumpletamente.Ci hè parechje disinni di discu è di sedia dispunibuli, per risponde à e esigenze di diverse applicazioni.A vàlvula permette un flussu sanu, senza obstruzioni è si chjude automaticamente quandu a pressione diminuisce.Queste valvule sò cumpletamente chjuse quandu u flussu righjunghji u zero, per impediscenu u flussu di ritornu.A turbulenza è a caduta di pressione in a valvula sò assai bassu.
Swing valve check, swing check a valve to the disc valve seat around the channel axis for rotation, perchè u canale di valvula in un streamlined, resistenza à u flussu cà a piccula valvola lift check, adattatu per l'occasioni di grande calibre in bassu flussu è senza flussu cambianu spessu. , ma ùn deve esse usatu per u flussu pulsating, u funziunamentu di sigillatura hè menu di ascensore.

Valve di ritegnu di elevazione
U disignu di u sediu di una valvola lift-Check hè simile à una valvola Globe.U discu hè generalmente in forma di pistone o bola.
Lift Check valves sò particularmente adattati per u serviziu à alta pressione induve a velocità di flussu hè alta.In lift Valves Check, u discu hè guidatu precisamente è si mette perfettamente in u dashpot.Lift Check valves sò adattati per a stallazione in tubi orizontali o verticali cù flussu ascendente.
U flussu per alzà i vàlvule di cuntrollu deve sempre entre sottu à u sediu.Quandu u flussu entra, u pistone o bola hè risuscitatu in guide da u sediu da a pressione di u flussu ascendente.Quandu u flussu si ferma o si inverte, u pistone o a bola hè furzatu nantu à u sediu di a valvula da u backflow è a gravità.
U discu pò esse usatu in a vàlvula di cuntrollu di u picculu foru d'alta pressione.U corpu di a vàlvula di a vàlvula di cuntrollu di l'elevazione hè uguale à a vàlvula di cut-off (chì pò esse usata cù a vàlvula d'arrestu), perchè hà un grande coefficient di resistenza di fluidu.A struttura hè simile à a valvula cut-off, u corpu di valvula è u discu sò listessi cum'è a valvula cut-off.A parte bassa di a valvola superiore è a manica di guida di trasfurmazione di a valvola di a valvola, a valvola in a valvola lift free guide simple simple light driven, when the medium downstream, the valve trust open by the media, when the media stopped flow, the valve by l'atterrissimu verticale nantu à u sediu, impediscendu à i media di l'effettu upstream.
Valvula di cuntrollu dritta, a direzzione di l'entrata è a surtita di u mediu hè perpendiculare à a direzzione di u sediu di a valvula.
A vàlvula di cuntrollu di l'elevazione verticale hà a listessa direzzione cum'è a sede di a vàlvula è a direzzione di l'entrata è di l'output di a vàlvula, è a resistenza di u flussu hè più chjuca di quella di a vàlvula diretta.


Tempu di Postu: Apr-29-2022