Benvenuti à i nostri siti web!

Casting Material difetti di Metal Valve - inclusioni di scorie è crepa

Ci sarà difetti in ogni casting.L'esistenza di sti difetti portanu un grande periculu oculatu à a qualità interna di u casting.A riparazione di saldatura per eliminà questi difetti in u prucessu di produzzione purterà ancu una grande carica à u prucessu di produzzione..In particulare, cum'è a valvula hè un casting thin-shell chì hè sottumessu à a pressione è a temperatura, a compattezza di a so struttura interna hè assai impurtante.Dunque, i difetti interni di i castings diventanu u fattore decisivu chì afecta a qualità di i castings.

I difetti interni di i casting di valve includenu principalmente pori, inclusioni di scorie, porosità di ritirata è crepe.

Quì vi introdurà unu di i difetti principali --inclusioni di scorie è cracke

(1) Inclusione di sabbia (scoria):

L'inclusione di sabbia (slag), cumunimenti cunnisciuta cum'è tracoma, hè un foru circular incoherente o irregulare in l'internu di u casting.U pirtusu hè mischju cù sabbia di moldura o slag d'acciaio, è a dimensione hè irregulare.Riuniti in unu o più lochi, spessu in a parti suprana.

Cause di l'inclusione di sabbia (scoria):

L'inclusione di slag hè furmata per via di a slag d'acciaio discreta chì entra in u casting cù l'azzaru fusu durante u prucessu di smelting o pouring di l'azzaru fusu.L'inclusione di a sabbia hè causata da una compattezza insufficiente di a cavità durante a furmazione.Quandu l'acciaio fusu hè versatu in a cavità, a sabbia di moldura hè lavata da l'azzaru fusu è entra in l'internu di u casting.Inoltre, u funziunamentu impropriu quandu riparà è chjude a scatula, è u fenomenu di a perdita di sabbia hè ancu a causa di l'inclusione di sabbia.

Metudu per prevene l'inclusione di sabbia (scoria):

①Quandu l'acciaio fusu hè fondu, u gasu è a scorie deve esse esauritu u più bè pussibule.Dopu chì l'azzaru fusu hè liberatu, deve esse calmatu in a ladle, chì hè favurèvule à u flottante di a slag d'acciaio.

② U saccu di versamentu di l'acciaio fusu ùn deve esse vultatu quant'è pussibule, ma un saccu di teiera o un saccu di versante in fondu, per impedisce chì a scoria nantu à a parte superiore di l'azzaru fusu entre in a cavità di colata longu l'acciaio fusu. .

③ Misure di slag di casting duveranu esse pigliate quandu l'azzaru fusu hè versatu per minimizzà a scoria d'acciaio chì entra in a cavità cù l'azzaru fusu.

④Per riduce a pussibilità di l'inclusione di sabbia, assicuratevi di a compattezza di u muffa di sabbia durante u muffa, fate attenzione à ùn caccià a sabbia quandu riparà u muffa, è soffia a cavità di u muffa pulita prima di chjude a scatula.

(2) Crepe:

A maiò parte di i cracks in castings sò cracks caldi cù forme irregulari, penetranti o micca penetranti, cuntinui o intermittenti, è u metale à u crack hè scuru o hà l'oxidazione di a superficia.

Ci hè dui motivi per i cracks: stress à alta temperatura è deformazione di film liquidu.

U stress à alta temperatura hè u stress furmatu da a contrazione è a deformazione di l'acciaio fusu à alta temperatura.Quandu u stress supera a forza o u limitu di deformazione plastica di u metallu à questa temperatura, si feranu cracks.A deformazione di film liquidu hè a furmazione di film liquidu trà i grani di l'azzaru fusu durante a solidificazione è a cristallizazione.Cù u prugressu di solidificazione è di cristallizazione, u film liquidu hè deformatu.Quandu a quantità di deformazione è a velocità di deformazione supera un certu limitu, si creanu crepe.A temperatura di a generazione di crack caldu hè di circa 1200-1450 ° C.

Fattori chì causanu cracks:

①L'elementi S è P in l'azzaru sò fattori dannosi chì causanu cracks.U so eutecticu cù u ferru reduce a forza è a plasticità di l'azzaru cast à alta temperatura, risultatu in cracks.

②L'inclusione è a segregazione di scorie in l'acciau aumentanu a cuncentrazione di stress, aumentandu cusì a tendenza di cracking caldu.

③ Quantu più grande hè u coefficiente di contrazione lineale di a qualità di l'acciaio, più grande hè a tendenza di cracking termale.

④Più grande hè a conduttività termale di a qualità di l'acciaio, più grande hè a tensione di a superficia, megliu e proprietà meccaniche à alta temperatura, è più chjuca hè a tendenza di cracking termale.

⑤ U disignu strutturale di u casting ùn hè micca bonu in manufacturability.Per esempiu, u filet hè troppu chjucu, a diffarenza di u gruixu di u muru hè troppu grande, è a cuncentrazione di stress hè seriu, chì pruvucarà cracks.

⑥ A compattezza di u muffa di a sabbia hè troppu alta, è a povira cuncessione di u core impedisce a diminuzione di u casting è aumenta a tendenza di cracke.

⑦ L'altri, cum'è l'arrangiamentu improperu di i risers pering, a velocità di rinfrescante troppu veloce di i castings, l'estressi eccessivu causatu da u cutting pouring risers è u trattamentu termicu affettanu ancu a generazione di crepe.

In vista di e cause è di i fatturi chì influenzanu i cracks sopra, ponu esse pigliati e misure currispondenti per riduce è evità l'occurrence di difetti di crack.

Basatu annantu à l'analisi di sopra di e cause di difetti di casting, truvate i prublemi esistenti, è pigliate e misure di migliurazione currispundenti, un metudu per risolve i difetti di casting pò esse truvatu, chì hè benefica per a migliurà di a qualità di casting.


Tempu di Postu: Aug-11-2022