Benvenuti à i nostri siti web!

Difetti di u Materiale di Casting di Valve di Metallu - Pori è Porosità di Rettimentu

Ci sarà difetti in ogni casting.L'esistenza di sti difetti portanu un grande periculu oculatu à a qualità interna di u casting.A riparazione di saldatura per eliminà questi difetti in u prucessu di produzzione purterà ancu una grande carica à u prucessu di produzzione..In particulare, cum'è a valvula hè un casting thin-shell chì hè sottumessu à a pressione è a temperatura, a compattezza di a so struttura interna hè assai impurtante.Dunque, i difetti interni di i castings diventanu u fattore decisivu chì afecta a qualità di i castings.

I difetti interni di i casting di valve includenu principalmente pori, inclusioni di scorie, porosità di ritirata è crepe.

Quì introdurà unu di i difetti principali ----Pori è porosità di ritirata

(1) Pori:

I pori sò generati da u gasu, a superficia di u pirtusu hè liscia, è hè generata in o vicinu à a superficia di u casting, è a forma hè soprattuttu circulare o ovale.

I principali fonti di gasu chì generanu pori sò:

①L'azotu è l'idrogenu dissolutu in u metale sò cuntenuti in u metale durante a solidificazione di u casting, furmendu un muru internu chjusu ovalatu cù pori di lustru metallicu.

②L'umidità o sustanzi volatili in u materiale di mudellu diventeranu gasu per via di u riscaldamentu, furmendu pori cù pareti internu marroni scuri.

③ Durante u prucessu di versazione di u metallu, per via di u flussu inestabile, l'aria hè implicata per furmà pori.

Cumu prevene i difetti di i pori:

①In a fusione, aduprate u minimu o micca di materia prima di metalli arrugginiti quant'è pussibule, è cuoce è secca arnesi è ladle.

②L'azzaru fusu deve esse liberatu à una temperatura alta è versatu à una temperatura bassu, è l'azzaru fondu deve esse calmatu bè per facilità a flottazione di u gasu.

③ U disignu di u prucessu di a riser di versazione duverebbe aumentà a testa di pressione di l'acciaio fusu per evità l'implicazione di gas, è stabilisce una strada di gas artificiale per un scarico ragionevole.

④U materiale di formatura deve cuntrullà u cuntenutu di l'acqua è a generazione di gas, aumentà a permeabilità di l'aria, è u muffa di sabbia è u core di sabbia deve esse cotti è secchi quant'è pussibule.

(2) Cavità di ritirata (loose):

Hè una cavità (cavità) circular o irregulare coherente o discontinua (cavità) à l'internu di u casting (in particulare à l'articulazione calda), cù una superficia interna rugosa è un culore più scuru.I grani sò grossi, soprattuttu dendriti, è si riuniscenu in unu o più lochi, è a fuga hè faciule d'accadi durante a prova idraulica.

U mutivu di a cavità di shrinkage (loose):

u voluminu shrinks quandu u metallu hè solidificatu da un statu liquidu à un statu solidu.A cavità shrinkage di castings azzaru hè basu causatu da u cuntrollu improper di u prucessu di solidificazione sequential, chì pò esse causatu da a stallazione di riser incorrecte, alta temperatura di versante azzaru fusu, è grande shrinkage metallu.

Metudu per prevene i cavità di ritirata (loose):

①Concepisce scientificamente u sistema di colata in modu chì l'acciaio fusu pò solidificà in sequenza, è a prima parte solidificata deve esse supplementata da l'acciaio fusu.

②Settene currettamente è ragiunamenti risers, sussidi, è ferri friddi interni è esterni per assicurà a solidificazione sequenziale.

③Quandu si versa l'acciaio fondu, infine versà da a cima di u riser hè favurevule per assicurà a temperatura è l'alimentazione di l'acciaio fusu, è riduce a generazione di buchi di ritirata.

④In quantu à a velocità di versamentu, u versamentu à bassa velocità hè più favurevule à a solidificazione sequenziale chè u versamentu à alta velocità.

⑤A temperatura di versazione ùn deve esse troppu alta.L'azzaru fusu hè liberatu à una temperatura alta è versatu dopu à a sedazione, chì hè favurevule à riduce e cavità di shrinkage.

VALVOLE DI RITORNO NON RITORNO

Valvula di cuntrollu di swingsò trà i tipi più cumuni di valve di cuntrollu è sò spessu usati per gestisce un flussu horizontale altu.

A pressione di u fluidu apre u discu per permette l'acqua o u gasu.

Dopu chì u flussu si ferma, u discu torna in a so pusizioni chjusa, appoghjatu contr'à u sediu di a valvula è impediscenu u backflow.

A pressione di qualsiasi back-flow serve ancu per chjude u discu.

Leghjite più

VALVE A SFERA NICKEL ALUMINIUM BRONZE C95800 150LB FLANGE END

Valvole a sfera flangiate fatte da C95800 Nickel Aluminium Bronze (NAB) per l'ambienti più esigenti, soprattuttu adattati per l'applicazioni d'acqua di mare.RXVAL Valves offre una gamma completa di valvole a sfera flottanti e a perno, da applicazioni standard a temperature e pressioni estreme.Sceglite u materiale di u vostru corpu, finite e cunnessione è tagliate per a vostra classa è dimensione desiderata, o pudemu aiutà vi selezziunà i materiali giusti in basa di e vostre cundizioni di prucessu.

Leghjite più

VALVULA A GLOBE FILETTATA/VITETA 200WOG

I clienti anu esigenze speciali per i prudutti è devenu furnisce e seguenti struzzioni in u cuntrattu di ordine:
1.Pittura Culore
2.Disegnu cunfirmatu cù segnu è timbru
3.Service mediu, temperature è prissioni range
4. Norme d'ispezione è altre esigenze cum'è l'ispezione di terze parti.
5.Tell esigenza per u logu cast nantu à a valvula.
6.Tell esigenza circa u logu nant'à u Lever.O mostra di l'etichetta.
7.Tell Se avete esigenza speciale per u pacchettu.

Leghjite più

Pronti per sapè di più?Cuminciate oghje!

Wenzhou Ruixin Valve Co., Ltd.


Tempu di Postu: Aug-06-2022