Benvenuti à i nostri siti web!

Valve à sfera 1000 PSI

1.Chì hè a valvula di bola?

A valvola a sferahè una valvola di chjude chì permette, obstructs, è cuntrolla u flussu di LIQUIDI, GASES, è STEAM in un sistema di piping da a rotazione di a sfera avendu un foru in a valvula.A bola hè muntata contr'à dui sedi è hà un fustu chì u cunnetta à u mecanismu di u funziunamentu è di cuntrollu chì rota a bola.Quandu a sezione trasversale di u foru hè perpendiculare à l'area di u flussu, u fluidu ùn hè micca permessu di passà per a valvula.U fluidu passa da a valvula, è u flussu di u fluidu dipende da l'area di u foru esposta à u pianu.

L'operazione più simplice di una valvola di bola hè per l'usu di una chjave o di una palanca girata manualmente da un operatore.U torque hè applicatu per rotà u bracciu di leva di 90 ° in u sensu orariu o in u sensu antiorariu per apre o chjude a valvula.Se u bracciu di palanca hè parallelu à a pipa, indica chì a valvula hè aperta.Se u bracciu di palanca hè perpendiculare à a pipa, indica chì a valvula hè chjusa.

图片1

2.Type di valve bola 1000 PSI

Valvula di sfera 1000 PSI pò esse classificatu secondu a so assemblea di l'alloghju

  • Valve à sfera in una sola pezza

Una valvula di sfera d'una sola pezza hà un corpu di cast di un pezzu chì accoglie i cumpunenti interni di a valvola di sfera.Questu elimina u risicu di fuga di u fluidu da a valvula.I valvule di sfera d'una sola pezza sò i valvuli di bola più economici è anu sempre un foru ridottu.

Valvula di sfera di una sola pezza avvitata pò esse pulita, servita è riparata, ma u dismantling necessita di strumenti speciali.

Valve à sfera in dui pezzi

Una vàlvula di sfera di dui pezzi hè custituita da un alloghju divisu in dui pezzi chì sò messi inseme.U pezzu principale cuntene a bola è una cunnessione à una punta, è l'altru pezzu cuntene i cumpunenti internu è hà una cunnessione à l'altru finale.L'alloghju in dui pezzi hè u tipu più cumuni trà e valvole di sfera.E duie parte ponu esse smantellate per a pulizia, u mantenimentu è l'ispezione, ma hè necessariu a rimuzione di a valvula da a pipa.

Valve à sfera in dui pezzi

Una valvola di sfera di trè pezzi hè custituita da l'alloghju per i cumpunenti internu di a valvula chì sò appiccicati è tenuti inseme da cunnessione di bullone à e so duie estremità.L'estremità sò filettate o saldate à u tubu principale.

Valvula di sfera di trè pezzi sò aduprate per l'applicazioni chì s'appoghjanu assai nantu à e valvole, chì e so attività di mantenimentu anu da spessu esse fattu.Puderanu esse pulite è servite facilmente è i so sedi è i sigilli ponu esse rimpiazzati in modu rutinariu per piglià solu u corpu di a valvula senza disturbà e duie estremità.

3.Material di 1000 PSI Ball Valve

I materiali di l'abitazione più cumuni sò ottone, acciau inossidabile, A bola hè di solitu fatta di acciau cromato, ottone cromato, acciaio inox.I sedi sò spessu fatti di Teflon, ma puderia ancu esse fattu di altri materiali sintetici o metalli.

Valve à sfera d'ottone

L'ottone hè una lega di cobre è zincu, è hà boni proprietà meccaniche.Brass hà a più grande parte di u mercatu.L'ottone hè un metallu duru, forte è durable chì pò sustene a temperatura è a pressione alta.

Valvula di sfera di Brass ùn sò micca difficiuli di fabricà per via di a so malleabilità, è sò ancu faciuli di cast è di saldatura.Sò più ligeri è più prezzu di i valvuli di bola in acciaio inox.Sò ancu faciuli di assemble in u sistema di piping.

Valve à sfera in acciaio inox

L'acciaio inossidabile hè un tipu d'azzaru chì cuntene un cuntenutu più altu di cromu è qualchì quantità di nichel.U cuntenutu di cromu di l'acciaio inossidabile face acquistà una resistenza di corrosione superiore.L'acciaio inossidabile hè cunnisciutu per a so eccellente forza, tenacità è durabilità.Mantene ancu a so forza in alta temperatura è pressioni.

A maiò parte di l'acciaio inox hè austeniticu.Type 304 è 316 sò i più cumuni, 316 hà a megliu resistenza à a corrosione.

4.Parts è struttura di 1000 PSI Ball Valve

I cumpunenti basi di una valvula di sfera includenu i seguenti:

11
12

corpu

Tutti i cumpunenti interni di una valvola di sfera sò cuntenuti in u corpu di a valvula.

Ballu

A bola hè una sfera chì hà un canale in u so centru.U canali hè chjamatu bore.U fluidu attraversu e valve da u bore.

Una valvula di bola pò avè una bola solida o una bola cavuta.Una bola cava hè più ligera è economica paragunata à una bola solida.

Stem

U troncu cunnetta a bola à u mecanismu di cuntrollu (cum'è una palanca o un volante o operatu da una attuazione elettrica, pneumatica, idraulica) chì rota a bola.U troncu hà sigilli cum'è O-rings è anelli di imballaggio per sigillà u troncu è u bonnet per evità a fuga di u fluidu.

Bonnet

U bonet hè una estensione di u corpu di a valvula chì cuntene è prutegge l'arburu è u so imballaggio.Pò esse saldatu, avvitatu o bullonatu à u corpu.Hè ancu fattu cù u stessu materiale di u corpu di a valvula.

Sede

I sedi di a valvula furnisce un sigillatu trà a bola è u so corpu.U sediu upstream hè adiacente à u latu di ingressu di a valvula.U sediu downstream si trova nantu à u latu oppostu di u sediu upstream chì hè adiacente à u latu di scaricamentu di a valvula.

5.End Connection of 1000 PSI Ball Valve

13.1

Fine filettata

14

SW End

15

BW End

16

Tri-Clamp End

●Threaded

Ci hè diversi tipi di filettati, cum'è BSPP, BSPT, NPT

BSPhè un standard largamente accettatu per a sigillatura di tubi è raccordi in a maiò parte di u mondu, cù l'eccezzioni notevuli di i Stati Uniti d'America.U BSP hè custituitu da estremità filettate femine è maschili per a valvula è u pipe.Hanu un angulu di flancu di 55 gradi cù radichi arrotondati è creste (valdi è cime).

U standard BSP hà dui tipi di filettati: i filamenti paralleli (diritti) BSPP è i filamenti conici BSPT.U BSPP hè definitu da e norme ISO 228-1: 2000 è ISO 228-2: 1987, mentre chì u BSPT hè definitu da i normi ISO 7, EN 10226-1 è BS 21.

NPThè cunnisciutu ancu u National Pipe Thread (NPT).Havi ancu un standard per i tipi di filettati cunici è dritti.L'angolo di u flancu hè di 60 gradi cù e radiche flat è creste.Ci sò parechji tippi di NPT, ma i dui tipi principali sò l'American National Standard Taper Pipe Thread (cunnisciutu ancu NPT) è l'American National Standard Straight Pipe Thread (NPS).

I filamenti metrici sò un standard di filettatura di viti generale.Hè un filu parallelu cunnisciutu da a designazione "M" seguita da un numeru chì indica u diametru maiò di i filamenti.U diametru maiò è a dimensione di pitch sò usati per caratterizà u standard di filu.Hè un filu in forma di V cù un angolo di flancu di 60 gradi.U filu metricu hè definitu da a norma ISO 68-1.

●Welded

I cunnessione saldati sò usati induve a fuga zero hè impurtante per u sistema.Questu hè tipicamente in sistemi di tubazioni à alta temperatura è alta pressione.Sò un tipu di cunnessione permanente.Ci sò dui tipi principali di cunnessione saldati per valvole:

Valve à sfera saldata à socket

Stu tipu di cunnessione saldata hà u diametru di a valvula più grande di u diametru di a pipa, cusì chì a pipa pò esse inserita in l'estremità di a valvola.A saldatura hè fatta in u circondu di l'estremità di a valvula chì hè cunnessa à a pipa.

Valve à sphère soudée à bout

In questa cunnessione saldata, l'estremità di a valvula è l'estremità di pipa anu u stessu diametru.L'estremità di cunnessione sò posti contru à l'altri è grooved per creà un spaziu per a saldatura.A saldatura hè fatta intornu à i rimi di a cunnessione.A saldatura a testa hè cumuna per e dimensioni di tubi più chjuchi.

●Connessione Tri-Clamp

ATri-Clamphè un tipu speciale di cunnessione flanged induve l'estremità flanged di a valvola (A) è a pipa sò tenuti inseme cù una pinza incernierata (B) chì hà una guarnizione in trà.U strettu di a pinza stringe a pipa è l'estremità di a valvula assicurendu una cunnessione sigillata.

17

6.Chì hè u funziunamentu di 1000 PSI Ball Valve?

I valvule à sfera ponu esse operati manualmente o cù attuatori.
Valvole a sfera manualiesige un operatore per vultà a leva o manicu nantu à a cima di a valvula.
L'operazione di l'attuatore include l'attuazione elettrica, l'attuazione pneumatica è l'attuazione idraulica.
Attuatu elettricamente:Valvole a sfera azionate elettricamente, chjamati ancu valvule di bola motorizzate, sò cunsigliati per l'applicazioni di ciculu bassu chì ùn anu micca accessu à l'aria compressa.Stu tipu d'attuazione offre tempi d'indici più lenti per aiutà à prevene u martellamentu d'acqua in situazioni d'alta pressione.
Pneumatic-attuatu: Se a situazione pò travaglià cù l'aria, pudete esse capace di utilizàvalvole a sfera azionate da pneumatici(IncluditeValvula a sfera pneumatica singe, èValvola a sfera pneumatica a doppia azione).Quessi sò principarmenti usati per l'applicazioni chì necessitanu una alta durabilità è tempi di ciclu veloce, è sò una di e scelte più durable.
Attuatu idraulicu: i valvole a sfera idraulici sò simili à i pneumatici, ma ponu offre più torque output.L'idraulica pò esse bisognu di cumpunenti supplementari è sò tipicamente più caru cà altre opzioni.

18

Valve à sfera pneumatica

19

Valve à sfera azionata elettricamente

20

Valve à sfera operata à livellu

7.How funziona 1000 PSI Ball Valve?

Valvule à sfera 1000 PSI sò dispusitivi di cuntrollu di flussu cù sfere cave, perforate, rotanti chì regulanu u flussu di liquidu attraversu.Hè apertu quandu u pirtusu di u ballu hè allinatu cù l'ingressu di u flussu.Hè chjusu quandu u manicu hè giratu 90 gradi.

8.How per fà a prova di pressione di 1000 PSI Ball Valve ?

A valvula hè in un statu mezzu apertu, una estremità hè introdutta in u mediu di prova, è l'altra estremità hè chjusa.Rotate a sfera parechje volte, è apre a fine chjusa per verificà quandu a valvula hè in u statu chjusu.À u listessu tempu, verificate a prestazione di sigillatura di l'imballu è a guarnizione, è ùn deve esse micca fuga.Allora introduci u mediu di prova da l'altra estremità è ripetite a prova sopra.

9.What industria di 1000 PSI Ball Valve serviziu per

Applicazioni cumuni di 1000 PSIvalvole a sfera d'ottonesò in l'alimentariu, chimicu, è u processu di petroliu è di gasu, è in trasportu di fluidi gaseous.Hè ancu sicuru d'utilizà in a consegna di l'acqua potabile. Ma l'ottone ùn pò micca travaglià per suluzioni di Chloride (per esempiu, acqua di mare) o acqua demineralizzata pò causà dezincificazione.A dezincificazione hè una forma di corrosione induve u zincu hè eliminatu da a lega.Questu crea una struttura porosa cù una forza meccanica assai diminuita.

Ci sò applicazioni induve l'usu di un 1000PSIvalvola a sfera in acciaio inoxhè una scelta eccellente.Sò usati in piscine per trattà l'acqua clorurata.In ambienti industriali duri, cum'è e piante di desalinizazione è di raffinazione di petroleum, offrenu una migliore resistenza à i sustanzi chimichi corrosivi sottu à alte temperature è pressioni.In i birrerie, i tubi d'acciaio inossidabile è i valvuli sò usati per trattà u mostu, un liquidu reattivu chì hè estrattu durante u prucessu di mashing.Valvole a sfera di trè pezzi 1000PSIsò cumunimenti usati in l'industria alimentaria è di e bevande è farmaceutiche induve a sanità hè cruciale per a sicurezza è a qualità di u produttu.

10.Chì hè a vita di serviziu di a valvula di bola 1000 WOG?

Valvula di sfera hè travagliatu per u cuntrollu on / off di vari tipi di media.It deve esse qualchì gradu di usu è lacrime quandu u travagliu.Allora pudemu sapè a vita di serviziu attuale di a valvula?
In fatti, ci sò parechji fatturi chì affettanu a vita di serviziu di una valvola di sfera, per quessa, a maiò parte di i fabricatori ùn ponenu micca garanzii di vita.


●What tipu di media u valve hè u travagliu cù?

Valvule à sfera furnisce un cuntrollu on / off per gasi è liquidi, cum'è acqua, oliu, chimichi è aria.Hè megliu per evitari i media abrasivi, o i media cù particulate suspesi.L'abrasività di i media pò esse risultatu in un fallimentu prematuru di a valvula, chì pò causà perdite.U torque di u funziunamentu di a valvula puderia ancu aumentà è pruvucarà u fallimentu di l'attuatore.

●What hè u materiale di a valvula balla?

U mediu decide quale materiale hè sceltu per a valvula di bola.

U corpu è i sigilli deve esse fattu di materiali chì sò cumpatibili cù a temperatura, a valutazione di pressione è a cumpusizioni chimica di i media chì passanu per a valvula.

Per esempiu, u materiale metallicu include l'acciaio inossidabile, u bronzu è u bronzu sò resistenti à a corrosione è assai durable.I valvule di sfera di metallo sò l'scelta cunsigliata per l'applicazioni cù temperature elevate è sò l'opzione più sicura è megliu per i gasi pressurizzati.

●What sò a temperatura è prissioni ratings?

A pressione media di a valvula è a temperatura influenzanu u tipu di materiali di valvula chì duvete aduprà.Questu hè chjamatu a valutazione di pressione / temperatura.Quandu a temperatura media aumenta in a valvula, a pressione deve diminuite, è vice versa.Questi fattori cumminati cù a frequenza di u ciculu affettanu a longevità di a valvula di bola.

Valve di sfera usata in l'applicazioni chì sò vicinu à a pressione definita è a temperatura di a temperatura pò durà parechji anni, se a valvula hè raramente ciclata.Se a valvula hè ciclata più freti, a stessa valvula in a listessa applicazione pò avè una vita più corta o bisognu di più serviziu.I valvule à sfera chì operanu vicinu à i limiti superiori di a pressione è a temperatura di a valvula sò tipicamente cedunu menu cicli.

●Quale tipu di attuazione ?

I valvule à sfera ponu esse operati manualmente o cù attuatori.I valvule di sfera manuale necessitanu un operatore per vultà a leva o manicu nantu à a cima di a valvula.

I valvole a sfera attivate sò l'opzione automatizata.In a maiò parte di l'applicazioni, l'attuatore durarà longu à a valvola di sfera.

●Quale livellu di mantenimentu ?

Sè vo circate di mantene e vostre vàlvule di bola, duvete selezziunà una vàlvula pensata per u serviziu.3 pezzi di valvole a sferasò cuncepiti in modu chì i sigilli è a seccione centrale di a valvula ponu esse rimpiazzati in modu sicuru è rapidamente, Stu disignu hè a megliu scelta se mediu puderia causà usura estrema.1pc valvola a sferaè2 pezzi di valvole a sferaduveranu esse rimpiazzati invece di riparati, postu chì ùn sò micca pensati per esse smontati.

Cù u disignu di a valvula adattatu è u materiale per a vostra applicazione, pudete assicurà chì e vostre valvule à sfera passanu u più tempu pussibule in serviziu è chì ottene u più valore da u vostru investimentu.

11.TOP 5 Leading 1000 PSI Ball Valve Manufacturer in China

 

1662693901417(1)

●ANIX VALVE GROUP CO.,LTD.

Locu: No.422, 22nd Road, Binhai Park, Wenzhou ,Zhejiang PR China

Tipu di cumpagnia: Produttore

U situ web: http://www.anixvalve.cn/

1662693913573(1)

●Zhejiang Linuo cuntrollu fluidu Technology Co., Ltd.

Situazione: No.1QixinRoad, Zona di Sviluppu Economicu, Ruian City, Zhejiang, China

Tipu di cumpagnia: Produttore

Site web: https://en.linuovalve.com/

1662693925453

●Wenzhou Ruixin Valve Co., Ltd.

Situazione: No.658, 3 Street, Binhai Industry Park, Wenzhou City, Zhejiang, China

Tipu di cumpagnia: Produttore

Site web: https://www.rxval-valves.com/

1662693945312(1)

●CNNC SUFA Technology Industry Co.,Ltd.

Situazione: Zona di Sviluppu Industriale Hi-Tech Naziunale di Suzhou, Parcu Industriale Huguan, Suzhou City, Jiangsu PR, China

Tipu di cumpagnia: Produttore

Site Web: http://en.chinasufa.com/

1662693935372

●China•Yuanda Valve Group Co., Ltd.

Situazione: Yincun Town, Longyao County, Hebei Province

Tipu di cumpagnia: Produttore

situ web: https://www.yuandavalves.com/

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di Postu: Set-08-2022